Bublina

Cílem bylo vytvořit algoritmus průhledné bubliny, případně lupy. Bitmapa v pozadí je stejnoměrně deformována na povrch koule. Jak v ose X tak ose Y. Je to velmi podobné algoritmu mapování bitmapy na kouli, který jsem použil u planet, jen s tím rozdílem, že za zdroj deformace se bere obrázek přesně pod bublinou, dále tam jsou drobné změny v algoritmech na ose Y.

 

Pro vylepšení efektu je zobrazeno bublin několik + jednotlivé bubliny se dají ovládat myší. Při stisku levého myšítka se provede konverze do šedi.

 

Základní vlastnosti bubliny. Je průhledná :) Z toho důvodu to na obrázcích není moc dobře vidět :)

 

Připravil jsem 3 verze. 

desktop, silverlight a desktop screen saver.  

 

Verze Desktop

 

Verze Screen Saver





Kontakt M: 724 085 607 E: info@bura.cz

© Bura.cz